Gå til innhold

LANDSTREFF - VIKTIG INFORMASJON!!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Nå har vi snakket litt frem og tilbake om dette landstreffet!!

Jeg synes det hadde vært kjempegøy å få til og jeg blir veldig gjerne med!

 

Har ringt Haraldsheimen for å spørre dem litt spørsmål. Og vi er velkommen dit med små barn... Nå er det sånn at det faktisk bare er 40 sengeplasser ledig igjen den helgen. Og sengene går fort, så vi må nesten bare bestemme oss!

 

VIKTIG!! VIKTIG!! VIKTIG!!

Kan dere ikke alle ringe dit og bestille dere en seng dere som vil være med? Jeg spurte riktignok ikke om det var mulig å avbestille sengen igjen, men spør om det før dere bestiller!!

 

http://www.haraldsheim.no/default.asp

 

 

Jeg har bestilt selskapslokalet der fra klokka 17 på lørdag 14/4. Og da kunne vi benytte lokalet resten av kvelden. Det står at prisen er fra 400,- for middag der. Det ville helt sikkert blitt billigere om vi hadde spist på en av de lokale spisestedene. Fordelen med dette lokalet her er jo at det er samme sted som vi skal sove. Så da kan vi jo bare gå litt til og fra. Kan bli der utover kvelden, selv om barna legger seg så kan vi være sosiale allikevel... :o)

 

Ser at "tre små" og "Hilde Marø" også kunne bli med på å planlegge litt. Så vi kan vel kanskje treffes og prøve å snakke om ett opplegg?

 

Jeg foreslår derfor at alle setter av helgen 13-15 april. Fredagen blir vel en ankomstdag for folk som kommer fra forskjellige steder. Lørdagen kan vi lage til et lite opplegg, men vi avslutter i alle fall dagen med middag på Haraldsheimen klokka 1700. Søndagen kan vi vel også ha litt opplegg, men det blir jo også avreisedag for folk...

 

Selskapslokalet er bestilt, skal snakke mer med dem om meny og slik, så får dere nærmere beskjed. Eneste som var er at det er begrenset til minimum 20 stykker. Det koster dem såpass å leie inn servitører, kokker o.l., så vi måtte være ett minimum antall for at de skulle svare seg økonomisk for dem.

 

Klarer vi å samle sammen til 20 stykker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt å ikke sove over, men ombestemte meg, så sover over lørdag til søndag. Vi kan jo møtes litt før på mandag hvis vi skal på babykino og planlegge litt mer da? Jeg skal ha middag der, så håper vi klarer å samle 20 stk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også å sove over der, selv om jeg bor "et stenkast" unna. Når det nå først er sånn sosial greie så har jeg litt lyst til å få med meg alt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia

jeg bestiller rom der jeg så fort jeg ser at det er noen andre også som bestiller ser på bookingen at man må betale med en gang og det har jeg ikke lyst til hvis det ikke blir noe av,jeg har jio en del vei å reise så jeg vill være helt sikker på at det blir noe av er det greit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt mannen tilbake. Alle enerom og tosengsrom var opptatt. Jeg har dermed reservert fire stykk firesengsrom. Det vil si at nå har jeg reservert seksten sengeplasser. Babyene må da enten sove i din seng eventuelt i vognbagen. Dette er rom med bad, prisen er 245,-/natt.

Når dere eventuelt ringer og bestiller rom (ikke bruke internett-bestilling, ring i stedet) så henvis da til at dere hører til selskapet som også har reservert selskapslokale. Så får dere en av de sengeplassene som jeg har reservert! :o)

 

Jeg reserverte på mitt navn: Carina (i fall dere ikke har fått med dere det!) ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mulighet til å betale det nå jeg:( Tre husleier neste mnd, så det går på sparebluss her! Men jeg skal være med ja! Har slekt i Oslo, så overnatting er ikke noe problem... Hvis det er igjen sengeplasser når vi kommer oss i pluss igjen bestiller jeg selvfølgelig der! Ikke greit å selge/kjøpe/leie hus på en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får man plass til reiseseng på rommet?

 

Jeg lurer på om jeg skal være med på lørdagen bare jeg... Så kan mannen hente Tiril og jeg være med lenger utover kvelden?! Tenke litt på det jeg.

 

Men blir i allefall med på fredagen altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildet de har ute (av et tre sengs-rom) ser det ikke ut som om det blir plass til fire reisesenger, nei. Men om en har med reiseseng, så går det vel bra... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...