Gå til innhold

føde på tønsberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som skal føde på Tønsberg sykehus rundt 18 juni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper på plass på tønsberg, rundt 28 juni!

Skrevet

jeg har termin 7juli.men nå man søke om og få plass der??

Skrevet

jeg skal også føde på tønsberg. har termin 13. juni.

Skrevet

jeg fikk beskjed om at du ikke behøver å søke om plass på Tønsberg. Du må bare sende inn det skjemaet du får hos JM, så legger de deg inn i datasystemet :-)

Skrevet

Planen er 19 juni, men vi får se da:)

Skrevet

jeg fikk høre av jordmoren jeg går hos at hvis jeg ville føde på fødestua (familierommene) må man ha en samtale ekstra, jeg forsto det sånn at der må man iallefall si i fra om man ønsker et slikt rom før tden, men ellers på fødeavdelingen trenger du ikke det.

Skrevet

er det mange av dere som bor i Horten?

Skrevet

Hei.

Jeg må antagelig søke plass fordi jeg egentlig hører til Kongsberg sykehus;)

Men vi har bare bodd her en liten stund, samt har planer om å flytte tilbake til Horten så fort som mulig, så da føles det mer naturlig å være der..

Har leilighet i horten, og kommer til å være der etter eksamen og i tiden frem til termin/etter fødsel.:)

Skrevet

Jeg bor i Horten, har termin 13. juli, så det er litt senere. Det skal litt til for å treffes på sykehuset da.Jeg skal føde på Tønsberg, og håpet er på familieavdelingen. Da må en ha et normalt svangerskap uten noe som helst komplikasjoner, sa de på sykehuset. Jeg satser på det, gikk bra sist så.

Skrevet

vi vil også føde på fødestua. har født 2 ganger før uten komplikasjoner. Så regner med at det går bra denne gangen også. det er vel lite sannsynelig å treffes på sykehuset ja, men hvis du vil hadde det vært koselig å bli bedre kjent.:-) Vi bor nærmere bestemt på Nykirke.

Skrevet

det kan jo hende vi føder på samme tid. kan jo godt hende at jeg går over tiden denne gangen, gjorde det ikke med de andre, så jeg håper jo ikke det denne gangen heller, men vi får se. Jeg har lyst til å føde på fødestua(familierom)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...