Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jeg var på kontroll i dag, er 1 dag over termin. Lege kjente etter modning, men han nådde ikke i livmorhalsen engang... så ingen modning og ingen åpning. Betyr det at det ikke er mulighet for at fødselen kan starte når som helst? eller kan modningen skje veldig fort? hadde håpet på fødsel i løpet av de nærmeste dagene, men er usikker på om det er et urealistisk håp nå...?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Modning kan både skje veldig fort og ta lengre tid, så det er veldig vanskelig å forutse når du skal føde... desverre... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 ok, takk får svar! Ble litt satt ut i dag, hadde forventet (les: håpet) å få høre at: "nå skjer d noe her veldig snart!!" men ble en nedtur når legen ikke fikk tak for å strippe meg en gang... Håper på en super-rask modning og fødsel i nærmeste fremtid!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Da jeg var på overtidskontroll med min første gutt, fant legen alt lukket og låst. Ingen modning. Riene startet 6-7 timer etterpå og etter ytterlige 7 timer hadde jeg gutten min i armene. Så det kan gå fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå