Gå til innhold

ang ul/full blære....

Mammaen til Noah Aleksander

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det synes jeg hørtes merkelig ut. Jeg passerer, iløpet av et par dager, min 20.svangerskapsuke og har vært på 2 ultralyder iløpet av den siste måneden og har ikke fått beskjed om å ha full blære... Min blære var absolutt ikke full da jeg var der...hadde den vært full hadde jeg nok tissa på meg...for de klemmer ganske mye.

Jeg hadde nok ikke brydd meg så mye om å ha full blære, var jeg deg :)

det står på time arket i fikk,

i forbindese med undersøkelsen ber vi om:

at du tar med svangerskapsjournlen

MØT MED FULL URINBLÆRE(DET STÅR MED TYKK SKRIFT OG MED UNDERSTREKING)

i var på ul på mandag,hos legen bare,med et urgammelt apparat,klokken 14,så babyen kjempe godt fordi...

Annonse

Jeg var på ul i dag. Holdt på å tisse på meg på tur inn, og spurte JM om jeg kunne gå på toalettet først. Da sa hun at "det er bare en fordel å ha full blære", så da lot jeg være. Fikk ikke helt med meg hvorfor, men mulig det var noe med at de så bedre eller noe sånt?!?!

Man skal ha full blaere fordi man lettere kan see livmoren - blaeren presser den opp saa man kan se den bedre. Her sier de til og med hvor mye vann jeg maa drikke to timer foer UL - to timer er lenge det!!! Sist saa maatte jeg tisse saa faelt - det er saa ubehagelig altsaa. Og som en sier over saa presser de jo en del, og det gjoer det ikke bedre....

Men det er sant - man skal helst ha full blaere (men det kan hende at de ikke syns det er saa viktig noen steder) og jeg fikk beskjed om a drikke to store glass med vann to timer foer (saa vannet kommer til blaeren foer UL. Saa man maa vel bare foelge de beskjedene man faar.

Annonse

merkelig.......... jeg hadde full blære på UL og da fikk jeg beskjed om å gå og tisse! Jordmor stoppet undersøkelsen, jeg løp ut for å tisse og så fortsatte vi da jeg kom tilbake med tom blære.... Det var på Riksen. Tydeligvis ikke behov for full blære der...

RING de...

Det står vel et tlf`n nr der som du kan ringe å faktisk spørre om HVORFOR du må møte med full blære...

Jeg hadde jo aldri i verden klart å stille med full blære kl 14 en dag.... da måtte jeg helt i meg masse vann en time før, for så å tisse på meg.... man skal ikke måtte holde seg sånn.

kan jo ikke være bra...

Jeg anbefaler deg å ringe de.

De har sikkert et svar på hvorfor.

Fikk brev om å ha full blære. Ihvertfall ikke gå på do innen en time før. Spurte jordmor hvorfor, og hun sa de ser livmoren gjennom blæra, at den fungerer som et vindu, men en smule ubehagelig var det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...