Gå til innhold

Jeg blir GAL av denna amminga!


Kristannaa

Anbefalte innlegg

Han blir jo aldri fornøyd og mett..Kan drikke opp 140 med mme rett etter amming!Selvom jeg da har ammet hver time..

Sukk,jeg som trodde amming var noe enkle greier:/ Syns ikke jeg gjør annet enn å amme jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sulten krabat du har :))

Er ikke alltid Henning får i seg 140ml engang :)

Og jeg gir kun mme.

Nå ble jeg usikker på om han kansje spiser litt lite...

Han tar mellom 90-120ml... En skjelden gang, noen formiddager tar han 150ml...

 

på natten tar han ofte bare 60ml, så håper det er et tegn på at han trapper ned på nattmåltidene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av amming jeg også. Ammet opptill 15 ganger om dagen + 1 gang om natta....... Har nå begynt å gi et måltid mme på dagen (ga bare om kvelden tidligere) og et om kvelden. Hs foreslo dette så jeg kunne slappe av litt også (eller puppene da....) Det funker kjempe bra til nå i alle fall!!! (3 dagen) hun sover også litt nå på dagen.....

 

Mini spiser like mye (lite) som Henning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest artikkel om at de spiser mer om kvelden og at det er vanlig..men det er jo fra formiddagen..

Er liksom ikke noe kos i det hele tatt med amminga! Kanskje jeg skal gi en flaske med mme om dagen også.. Får så dårlig samvittighet siden morsmelk skal være det beste! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det. Her er det også amming konstant hele døgnet føles det ut som! Er jo ikke det da, nattammer bare 2-3 ganger ila 12 timer. Men på kveldstid er det ekstremt. Hun henger på puppen hele tiden.....litt av kosen forsvinner da. I tillegg kaver hun veldig etter en liten stund med mat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...