Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Heisann! Vi gifter oss på ettersommeren. Bor i Åsane, og skal sannsynligvis ha bryllupet her også (litt seint ute, men). Noen som kan anbefale en flink, erfaren toastmaster med glimt i øyet? Vi vil også leie en veteranbil på dagen, men hvor i alle dager får man leid dt her i denne byen? Har leitet overalt på nettet. Noen som vet og har tips til meg?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Trodde det var vanlig at toastmasteren var noen man kjente jeg? Kanskje bare her det er slik. Det med veteranbil, er det ingen veteranbilklubb? Amcarklubb? Ellers kan du jo legge ut annonse i avisen eller på passende nettsted om at dere ønsker å leie bil.
Filip sin mamma <3 Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 de som har sånn limosin utleie,nede ved vestkanten, husker ikke hva de heter,om ikke de har så kanskje de kan sette deg i kontakt med noen? var nok ikke så mye til hjelp dette,men det var det første som falt meg inn...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Takk for svar. Skal prøve de ved vestkanten, kanskje. Kjenner ingen som kan være toastmaster, så må ut på "det åpne markedet"....
mamma til en gutt Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 jeg vet om en band som også pleier å være toastmastere. de pleier å spille i bryllup og slikt >
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 mamma til en gutt: takk for svar. sjekk postboksen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå