-carina- Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvis du er glad og vet det, ja så vink. Hvis du er glad og vet det, ja så vink. Hvis du er glad og vet det, så la alle mennesker se det. Hvis du er glad og vet det, ja så vink! Vink, vink!! Hi, hi... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Vink, vink:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg vinker og vinker Lurer på hvordan melodien er til denne sangen. I bhg jeg jobbet synger vi: Er du veldig glad og vet det ja så vink osv Men melodien passer ikke til de ordene dere skriver.... Nå har jeg noe å lure på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 8. februar 2007 He, he... Så fint at du skrev det der... Jeg har nemlig ikke helt fått teksten til å passe til melodien når jeg skal synge den... Så jeg tror at jeg ubevisst har gått over til å synge det du skrev! ) Sang den flere ganger for Karsten i dag, han tittet bare forundret på meg da jeg klappet og vinket... :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Hihi - vink vink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå