riho1 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Heisann! Er daglig inne på Bim både på terminklubben, 3 trimester og andre ting som interesserer meg. Dette er til stor glede under ventetiden, men ikke alt er like gledelig!! Har lest enkelte kommentarer som har så lite respekt for den som legger inn innlegget at jeg blir sjokkert og sint. Det er da ikke alle innleggene som interesserer meg eller jeg er positiv til, men da lukker jeg dem og lar de være. Dette handler om respekt for andre personer til tross for at en gjemmer seg bak ei datamaskin. Regner med at de som skriver disse også vil ha respekt om de legger inn et innlegg. Ikke er dere som skriver det tøff nok til å stå for det dere skriver heller og signerer med Anonym istedet. Jeg har ikke fått slike kommentarer for innlegg jeg har skrevet, så det er ikke derfor jeg skriver dette.Mulig vil jeg få slike tilbakemeldinger på dette innlegget og, men jeg måtte bare skrive et innlegg på det. Håper kanskje dette kan få dere til å tenke dere litt om før dere skriver flere respektløse kommentarer på innlegg! mvh
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 er så enig så enig.. om man ikke kan komme med noe hyggelig eller saklig så trenger man ikke svare på trådene i det hele tatt... det handler som du sa om respekt for HI...
frøy@ Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Helt enig med deg der!Ventetiden kan bli lang og da er det kjempefint å ha et slikt forum hvor man kan møte likesinnede og spørre om det man lurer på og finne svar på alt mulig rart om graviditet. Men noen ganger blir jeg helt sjokkert over hvordan folk svarer hverandre og det er så totalt unødvendig. Får håpe noen tar innlegget ditt til etterretning!
nubse Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Er hverken i tredje trimester eller gravid, men ble så gla av å lese innlegget ditt. Har nettopp meldt meg på disse sidene, men syns det er så mange negative innlegg og frekke kommentarer her inne. Og jeg har enda til gode å lese ett som ikke er "anonymt". Egentlig burde man hatt ETT forum der man kunne være anonym (spørre om pinlige, vonde følsomme temaer etc), og på resten burde man turt å stått for det man mener/skriver.
Silker Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Så sant, så sant Skriver man ting man ikke kan stå for med sitt eget nick engang, så burde man la være å svare i det hele tatt! Er noen ting her inne jeg syns er både teit og latterlig også, men da er det jo bare å ikke lese det, og ihvertfall ikke svare, istede for å spy ut dritten min til andre.
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 helt enig! Og jeg innrømmer, med rak rygg- at med èn gang jeg oppdager noe som jeg oppfatter som støtende, så rapporterer jeg det til moderator. Også på Krangle, for der er det ekstremt til tider. Håper flere gjør det, for det er rett og slett nedtur å være vitne til hvor taktløse enkelte er i trakasseringen av enkelte. BRA INNSPILL, HI!!
riho1 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2007 Godt det er flere som tenker som meg. En ting som skremmer meg litt er at vi har en ting til felles her inne: Vi skal bli mødre, forbilder for våres barn. Skremmende når jeg ser hvordan enkelte ordlegger seg og behandler innleggerne med ingen respekt. mvh
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 helt enig jeg også!! synes det er så trist jeg,med de som absolutt skal rakke ned på andre for enhver pris!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #14 Skrevet 9. februar 2007 Pleier egentlig ikke å svare på så mange innlegg her, utenom når det er noe jeg føler jeg vet noe om.. og jeg vil bare si at jeg er helt enig med deg. Jeg må nesten le noen ganger av de frekke og ikke minst lite smarte svarene noen klarer å skrive inn her. Jeg har kommet frem til at disse personene har så lite å gjøre om dagen at de føler at de må bry nesa si i alt - selv om de ikke nødvendigvis har peiling på hva de snakker om!!! Respektløst og dømmende! (oj, hadde visst litt å si om den saken jeg) februar baby
mamma.til.3 Skrevet 9. februar 2007 #16 Skrevet 9. februar 2007 Enig! Alle må få spørre og lure på det de går å tenker på - ellers blir mye av meningen med nettsiden borte!!!!! Og kritikk som blir signert med "anonym" er for enkelt - vi må stå for det vi mener selv på en internettside!
mayaya Skrevet 9. februar 2007 #17 Skrevet 9. februar 2007 Det er så sant, så sant!! Jeg synes generelt at anonymknappen virker litt for enkel å bruke jeg da, men skjønner jo at det i enkelte tilfeller kan være pinlig å bruke nicket sitt... For feks dem som deltar på bimtreff, og har sagt hvem de er.. Men hva med en egen side for pinlige spm? Så kunne vi sluppet det på de vanlige trådene.... Nei, ikke vet jeg...
Capricornia Skrevet 9. februar 2007 #18 Skrevet 9. februar 2007 er helt enig. dette har ført til at jeg ikke trives her inne og er heller på snartmamma.com. det er mye koseligere, og siden det ikke går an å gjemme seg bak ett anynom på de fleste forum der inne, holder folk seg saklige i det de skriver.
Lilleprins og mamma Skrevet 9. februar 2007 #19 Skrevet 9. februar 2007 Helt enig i dette jeg også og signerer meg på!! :-)
Krølle79 Skrevet 9. februar 2007 #20 Skrevet 9. februar 2007 Er så hjertens enig, og kunne vel ikke sagt det bedre selv.. Bare som et eksempel; jeg og tre andre har en skravletråd.. Hvor vi, vel, skravler, om dt meste.. Der ble det bl.a. nevnt at ei av oss slet ifht amminga, og at hun var i ferd med å gi opp... Helt ut av det blå, kommer et anonymt innlegg som spydig skriver noe slikt som "stakar, sliter med amminga hun da, nei og nei..." (noe i den duren... ).. For øvrig ikke første gangen en "anonym" har vært inne på tråden "vår".. Men uansett; NOE SÅ FORBANNET FREKT??!! Enkelte ting rakker man faktisk ikke ned på.. Spesielt ikke slike sårbare ting... Så HI, jeg er så enig med deg, og mayaya, jeg synes du kom et et glimrende forslag ang det forumet hvor man kan være anonym når man ønsker å spørre om ting som for noen oppleves pinlig/flaut.. Har du vurdert å komme med forslaget til de som driver denne sida? beklager at dette ble litt langt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå