Åleby Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvordan gikk det på ul? Er kjempespent!! Håper og regner med alt var som det skulle. Er det ellers noe nytt? Kjenner du mye liv? Jeg synes det er litt vanskelig jeg, da. Av og til kjenner jeg hele dagen, mens andre dager ikke i det hele tatt. Blir nesten litt nervøs av hele greia. Skriv og gi en liten oppdatering, da vel. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8147743-malinl/
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei! Har ikke kommet så langt enda jeg Var innom tidligere i kveld og skrev litt også ble det så mye tlf Gikk kjempefint på UL. To fine gutter Var ingen tvil, vi så tissefantene selv også Så vi fikk på en måte riktig. Sa det i begynnelsen at det var 2 gutter, men etter at den ene var så mye mer aktiv enn den ene trodde jeg kanskje det var en av hver. Vært en lang dag. Jordmora var så forsinka, for de før oss var også gravid med tvillinger. Og etterpå måtte jeg inn til legen for å måle livmorhalsen. Jeg som trodde jeg skulle slippe å skreve idag Men den gang ei. Den var på 4 cm og det er vel ganske normalt. Og morkaka hadde trukket seg litt lenger opp så den lå ikke lenger over mormunn. Og ettersom jeg ikke har hatt flere blødninger ble jeg friskmeldt. Både glad og litt lei meg for det. Har mista helt lysten på å begynne på jobb igjen. Har bestilt meg time til legen, så blir vel ikke mer enn 50% framover. Livmorhalsen skal jeg måle hver 3 uke forresten. Til slutt måtte vi ta blodprøver til den mor-barn undersøkelsen. Så vi var på sykehuset i over 2 timer... Også innom jobben og noen ærender, så var helt pumpa da jeg kom hjem. Kjenner mye liv ja Men det kan gå dager innimellom jeg ikke kjenner noe heller. Så tror nok ikke du trenger å være nervøs. I går var den ene helt propell. Vaska i noen skap, så jeg satt på huk. Ble tydeligvis litt for mye press, for han sparka så det gjorde vondt Skikkelig slem med mammaen sin Håper du har det fint, ufrivillig hjemmeværende som du har blitt. Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8147743-malinl/#findComment-8148884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå