-carina- Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Synes dette med den dagsovingen til Karsten er så vanskelig, jeg.... Når han sover på dagen og vi bare er hjemme så legger jeg meg sammen med ham i dobbeltsenga. Om jeg ligger til han sovner og så går ut, så sover han (nesten) alltid bare en halv time. Om jeg sover sammen med ham så sover han (oftest) opptil to timer. Det er jo veldig fristende for meg å sove sammen med ham, da blir jo jeg også litt uthvilt. Men lager jeg ikke litt dårlige vaner for ham da? Dessuten får jo ikke jeg noe alene-tid på dagen til å få dusjet, spist og dibbet litt... ;o) Siden jeg "måtte" sove ved siden av ham i dag ble det til at jeg ikke stod opp før 1130. Og frokost fikk jeg ikke tid til å spise før 1430 når han sov for andre gang. (Den gangen alene, så da sov han bare en halv time!) Tror dere det er en ide at jeg begynner å bli streng?! Legge ham til å sove i sengen sin på dagtid også? Siden han snurrer sånn så må jeg vel nesten ha ham i baby-safen på dagtid også? (Så noen ikke legger i babysafe på dagtid, men snur babyen når de har sovnet. Det kan ikke jeg, for da våkner han og vil ikke sove mer.) Har så veldig bra nattsøvn-rutiner på gutten, er litt redd for å bruke sengen til dagsøvn for at man da kanskje ødelegger den gode nattrutinen man har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Har akkurat samme problem med Sofie. Hun var så flink for en uke siden, sov lenger på dagen alene. Men, siste uken er det bare tøys. Hun sover nå 2 ganger på dagen bare 20 minutter om gangen, rekker ingenting føles det ut som. Hvis jeg legger meg med henne kan hun sove halv time til tre timer. Men, kan ikke ligge med henne hele tiden, da blir hun vant til det og det blir en dårlig vane. Så biter tennene sammen og legger henne i senga si på dagtid, så håper jeg at jeg klarer å strekke søvnen mer og mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå