Gå til innhold

alexandra_06


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjøpt en liten ting til snuppa di :) Mangler en liten ting til, så kommer det en pakke til dere i posten etterhvert :)

 

Håper Alexandra blir frisk snart igjen, ikke noe moro når de små er syke. Tuppa mi holder endelig på å bli frisk igjen hun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har vert på reis i helgo, så eg har ikkje fått den me meg før nå faktisk:)

da blir spennande, e ikkje ofta da komme post utenom reklame og rekninger så da blir gøy... ho er fortsatt snufsete og førkjølt. og da har mora blitt også så da e jo kosligt :( skal på ein etterkontroll me alexandra på helsestasjonen i måro, var på 6 mndrs kontroll for 3 uker siden men ho hadde nesten ikkje vokst så nå skal me tilbake for å sjå at da har komt seg.. eg vett at ho iallfall har lagt på seg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på kontroll idag?

 

Har enda ikke fått sendt avgården pakken til deg, men den kommer, etterhvert... :S

Håper dere er i bedre form. Snuppa mi har begynt å få litt stygg hoste igjen, så jeg lurer på om vi skal kontakte lege snart. Vi får se. (Vil ikke være sånn hysterisk førstegangsmor som kontakter legen for ingenting heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei skjønne ka du meine, eg prøve alt før eg ringe til lege:o)

joda da gjekk bra på kontroll i dag, ho hadde lagt på seg og alt var svere greier.. virke som hs fortsatt var litt lite fornøyd me vekta.. men dei går jo berre etter bøkene dei vettu.. e kje alle som ligger på gjennomsnittet, trenge jo ikkje å vere nåke i veien forda.. jaja..

snuppo e nå gla og fornøyd og ikkje tynn så eg drite i da.. ho e ei glad og fornøyd jenta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det er så mye stress med den vekta altså. Hs har også mast veldig om at snuppa vår er så slank også, hun er lang og tynn. Men jeg orker ikke å stresse, hun spiser det hun vil, og virker veldig fornøyd. Hun ble mer fornøyd etter at vi innførte middag også i tilleg til 2 grøtmåltid, og hun har fremdeles fri tilgang til puppen :) SNuppa er under gjennomsnittet når det gjelder vekt og over når det gjelder lengde. Tenkte jeg skulle stikke innom helsestasjonen en dag og veie henne, bare for å se om hun legger på seg.

 

Er hun lang-tung nå og var hun stor da hun ble født? Litt greit å sammenligne kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho var 53 cm og 5088 gram når ho vart født og nå var ho 68,5 og 7500... syns ikkje da e så gale eg.. ho e jo ikkje så tjukk som ho var då men... :P eg har aldri hatt nåke gjennomsnitts barn så koffor skulle ho plutseli bli da.. jento har da jo godt og e super førnøyd og blid... eg orker ikkje henge meg opp i alt hs seier, då går da eg på nervene viss eg ska gå å tenka på aalllllllllllllllllttt!!!!!

 

ka e str på di jente så??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hun var jo en liten godklump i forhold til mi da, hun var "bare" 3430g og 49 cm. Ved 6mndkontrollen i begynnelsen av januar var hun 68,5cm og 6795g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ho hadde masse å ta i.. trengte ikkje vere så forsikteg der nei.. hehe.. ho hadde så masse valker at me måtte brette på valkene for å få tørka ho godt etter ho hadde bada.. =) og tjukke goe bollekinn.. bollekinna har ho no litt endo.. da e no berre skjønt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...