Gå til innhold

Helvetes gynekolog!!! Vil ha hjelp. Volvat neste!!!

Anbefalte innlegg

Var hos en ny privat gyn. i dag fordi vi nå har holdt på 1,5 år for å få en til ( brukte 1 år på å få nr. 1+ pergotime), har vært igjennom 4 pergotimekurer, eggløsning hver gang men ingen graviditet, hatt en SA. Byttet gyn.pga vi følte at det ikke ble gjordt noe uten å få mere hormoner. Den nye gyn. var jo like treig, her skulle det bare tas nye blodprøver og så lenge vi har en fra før og har hatt en SA, syns hun ikke det var nødvendig å sende oss videre og hun mente vi ikke hadde mulighet i det offentlige. Hun ville heller ikke sende meg vidre til verken LAP eller røngen av eggledere. Kom nok til å bli gravid en gang av meg selv mente hun. Man føler seg veldig makteseløs i en slik situasjon. Men nå er min tålmodighet slutt. Orker ikke vente lenger.Dette går velig utover min familie.

Fortsetter under...

Hei trine,

jeg slet også med min gynekolog, men tok det opp med fastlege.

5 mnd senere var vi på forsamtale på Riksen.

Snakk med legen og forklar hvordan dette sliter på dere, så får dere forhåpentligvis hjelp.

Lykke til

Jeg er enig med deg. Jegvar hos en offentlig gyn som sa at å prøve 1,5 år var helt normalt og at det ikke var noe i veien med hverken meg eller mannen, atvi måtte ikke sykeliggjøre oss....min fastlege bare trakk på skuldrene,så jeg gikk på volvat istedet og fikk hjelp. Jeg kommer aldri mere tilå sette mine bein hos en offentlig en igjen, bortsett fra på fertilitetsklinikk, for der er de jo flinke. Masse lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...