Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 hvordan er denne vognen? Hvor mye plass tar den? Grei å bruke som "ekstra trille" til shopping og ferieturer?
gifthjemmemammatilto Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Hei! Jeg har hatt den og synes den er fullstendig ubrukelig! -Veldig treg og tung å trille -Vippet lett på ujevn bakke -Setet var veldig vanskelig å regulere-datt enten helt bakover eller helt fram og det er også ganske kort i ryggenlengden Men det er min erfaring.Sikkert noen andre som har bedre erfaring. Har prøvd seks forskjellige vogner og denne er uten tvil den desidert værste! Vennlig hilsen
mammmamia ** Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Signerer Zsa. på denne... Skikkelig plæstikk-vogn og forhjulet er det mest ubrukelige hjulet jeg noensinne har vært borti, funker utelukkende innendørs og på flat, jevn asfalt, alt annet er helt håpløst! Ræva vogn generelt...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 hadde den med på helgetur. solgte den med en gang jeg kom hjem. likte den ikke. tung å trille(hjulene var trege) stiv og ekkel vogn. Bestillte meg heller en bugaboo...litt dyrere men utrooolig mye bedre!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 takker for svar! Hadde en liten mistanke om det ja. Nei eg får vel heller punge ut litt mer og kjøpe meg en OTH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå