Gå til innhold

Vi får ei lita jente:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle jo ikke vite kjønn da, men i ren lykkerus over at alt var bra med babysen tok nysgjerrigheten overhånd, og vi angrer ikke - er veldig glad for å vite kjønnet! Så deilig å få sett lillejenta vår....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer:)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

vi venter en liten jente akkurat en uke før dere:) men går vel over tiden..

hvor i landet bor dere?

Kul termmin dato forresten.. var den jeg trodde jeg fikk:)

Skrevet

Bor i Oslo. Dere da? Regner også med å gå over tiden, min mor gjorde det med alle sine. Men det hadde være innmari kult å føde på termindato da....070707!

Skrevet

So gøy! Me var på UL i går, og skal og få ei lita jente! Blei so veldig glad! Skal du føde på Ullevål? Det skal eg, og har termin 5.juli. Kanskje me snakkast der?

Skrevet

Gratulerer med jenta!!! SKal føde på Ullevåll ja, og skal ikke se bort i fra at vi møtes i gangene der da nei...eller på hotellet. Åååååå...jeg gleder meg så! Blir fantastisk å se henne og holde henne!

Skrevet

Eg veit, glede meg så vanvittig til å halda babyen vår. Endelig skal me få bli kjent med jenta vår!! Litt lenge, men litt godt å ha noko å gleda meg til. Jordmor sa forresten at det er sjelden at folk ikkje fekk komma inn for å føda, at det var mest i avisene,blei veldig glad. Men iikje so glad som for å sjå babyen :)

Skrevet

husk at de kan ta feil..vi fikk beskjed om jente på UL, ut kom en gutt

Skrevet

Hei anonym. Jeg vet de kan ta feil, jordmor sa det også. Spurte om hun var sikker, og da sa hun bare så sikker som man kan bli, men man blir aldri 100% sikker. Men det blir bare moro om det allikevel skulle komme en gutt, selv om jeg nok ser litt rødt og rosa akkurat nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...