Gå til innhold

spiser deres babyer middag nå??


tre små...

Anbefalte innlegg

har ikke begynt med det enda jeg.. men tenkte å begynne litt snart

 

gir dere glass eller hjemmelaget middag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia

Jonas her spiser middag,han får Hipp sine og de elsker han har prøvd å gi han av nestle men den rynker han på nesen av,men han liker best nestle sin grøt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin liker ikke middag ennå. Har bare kjøpt glass siden han er på smakestadiet. Har tenkt å begynne å lage noe selv, men vet ikke hva ennå. Jeg har lest at en skal begynne med bare potet og f.eks gulrøtter, men kjøper en glass, er det jo flere forskjellige ting i ett glass. Så hvorfor kan en ikke blande mer i hjemmelaget mat?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går sikkert greit å bland mer i hjemmelaget mat også... Men kanskje ikke alt for mange ting av gangen. Og så bør du gi den samme retten flere dager på rad før du prøver noe nytt. Da ser du jo om han reagerer på middagen eller ikke... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

patrick spiser litt middag,4-5 skjeir kanskje. Enten Hipp eller småfolk,han liker ikke Nestlè sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget porsjoner med mandelpotet- og gulerotmos som jeg fryser. Når jeg tiner det tilsetter jeg noen dråper olje el smør, og morsmelk for å få en fin pure. Det liker han veldig godt! Men vanlig potet var ikke godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at alle får jo....:) da får jeg vell begynne i dag med litt smaksprøver til middag jeg da;) takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min får ikke middag enda...

Jeg fant endelig en grøt han likte på tirsdag, så i dag er fjerde dagen med grøt-tilvenning. Har da tenkt til å gi det i noen uker med økende porsjoner før jeg begynner å prøve meg frem med middag! :o)

 

Han får nå tre T-skjeer grøtpulver på morgen/formiddag, og så får han ca et 1/3 - 1/2 glass med fruktmos på ettermiddagen... Ellers pupp! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...