Gå til innhold

Gravid og ønsker å holde det hemmelig:)

Anbefalte innlegg

Fant ut i dag at jeg er gravid, og det er jo helt supert!! Men i morgen skal jentejengen møtes for å drikke vin og kose oss.....Typisk, ikke sant? Har lagt ut om at jeg gleder meg til å drikke vin, for jeg føler meg IKKE gravid id et hele tatt....Så hva gjør jeg, har for alld el ikke lyst å skap noen mistanker med å basunere ut at jeg ikke skal drikke....Men å drikke alkohol er helt utelukket....Tenkte på kanskje å kjøpe alkoholfri vin og slå over på vanlig vinflaske:::Noen med tips??

Fortsetter under...

Annonse

Heihei å Gratulerer :)

Må bare si at jeg støtter deg i det at du vil holde det hemmelig en stund.Søskenebarne mitt ringte meg ektremt lykkeli for 2 uker siden å fortalte at han skulle bli pappa.Vi har et veldig nært forhold så vi forteller hverandre alt.Han hadde bestemt seg for at ingen skulle vite om graviditeten enda,som kjæresten hans var enig i.Dette pga at det er mye som kan skje tidlig i svangerskapet.

Idag da jeg sto opp peip det en mld inn på tlf: Æ ska ikke ha no onge allikavæll.huff.

Jeg fikk skikkeli ondt i magen å forsøkte å ringe han,men han er på havet,å ikke bestandi like lett å få kontakt da.

Så jeg mener det kan være lurt å holde det hemmelig en stund,eller kun fortelle det til din aller nærmeste venninne.

Høres lurt ut det med å bare bytte innhold i flaska :)

Uansett lykke til uansett hva du bestemmer deg for :)

hei gitte

det er vel for sent for denne festen, men til senere ville jeg nok byttet innhold i en flaske

kjøp alkoholholdig vin med skrukork som du tømmer ut. ariel er en alko fri vin som har kommet best ut i test. Smaker nærmest vanlig vin - i fall noen skulle ville smake:)

gratulerer!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...