Mamman til Christiane Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Står ihvertfall på alle HIPP glass at man kun må bruke plastskje. Skjønner pga tenner,men er det en annen grunn?
kk75 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 For at skjeen ikke skal bli varm og brenne babyen på leppa
dama Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 ja men herregud...... hvis skjeia blir for varm, så er jo grøten for varm også.....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Er vel fordi man kan varme glasset med (plastskje i) i mikrobølgeovnen. Kan ikke det med metall
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Skarpere kanter for søte små gommer og tenner med "vanlig" skje... Plastskjeene er dessuten normalt mindre i størrelse.
lifa og Eline Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Aner ikke hvorfor man bare skal bruke plastskje. Jeg har brukt metallskje heletiden da de vi har er små og gode å spise av for en liten venn. Har kunn vært borti lastskjeene til Nestle og de var alt for store i selve skjeen så de begymnnte jeg ikke å bruke før snuppa nærma seg året. har sett etter passende SMÅ plast skjeer men har ikke funnet det noe sted.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker i hvert fall en liten metallteskje kjøpt på Rema 1000. Den er veldig liten, og maten blir bare lunken, og da er skjeen også bare lunken. Og jeg varmer opp maten på komfyren, ikke i mikro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå