Gå til innhold

Føler meg egentlig ikke så gravid !

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 9 uker på vei og jeg følger meg egentlig ikke så veldig gravid. Er forsatt litt øm i brystene, spesielt på morgenen og har vært kvalm m oppkast 2 dager, men nå har det plutselig gitt seg. Føler meg egentlig som jeg alltid har gjort. Noen som har det på samme måte ???

Fortsetter under...

Hei! Jeg følte det sånn fra uke ni til uke fjorten ca... da sluttet jeg å være kvalm, og brystene gikk tilbake til samme str... begynte å lure på om det ikke bare var innbilt svangerskap ;) er i uke 16 nå, og går igjennom halsbrann, sinnsyke humørsvigninger, voksende mage... jah, føler meg gravid, hvertfall :)

Hei :) Jeg er i uke 23 og føler meg fortsatt ikke så veldig gravid. Har ikke vært kvalm en eneste dag, og nesten ikke hatt noen "gravid-symtomer", bare litt øm i brystene og var ofte på toalettet de første par ukene. Jeg bruker fortsatt mine egne bukser, og har nesten ikke fått noe mage, bare gått opp knappe 3 kg siden jeg ble gravid. Men den lille jenta i magen vokser visst helt normalt i følge ultralyd :)

Jeg er 10 uker på vei nå og føler meg ikke spesiellt gravid. Har ekstrem morgenkvalme og kaster opp en del, men alikevel klarer jeg liksom ikke å tro på det. har ennå ikke vert til lege fordi fastlegen min har fullt opp. blir første svangerskapskontroll den 26. men da til en turnuslege jeg aldri har møtt.. gleder meg ikke så veldig til dette

Annonse

Jeg er 35 uker på vei, og føler meg nå veldig gravid! Magen vokser i et skremmende tempo, nå har jeg faktisk vokst ut av den beste gravidebuksa mi. Fram til nå har jeg ikke hatt mye vann i kroppen, men nå begynner legger og fingre å bli litt mer klumpete enn vanlig, vekta øker og kroppen er utrolig tung.

Dere som ikke har kommet så langt får nyte at dere ikke føler dere spesielt gravide, det kommer tidsnok. Jeg for min del var veldig trøtt og sov mye i de fire første månedene, men jeg følte meg ikke spesielt gravid, og hadde ingen plager. Deretter fikk jeg litt bekkenplager, men etter å ha begynt på bassengtrening med fysioterapeut ble det mye bedre!

Jeg føler meg så definitivt gravid. Spydde som bare det fra uke 7- 13.. Når kvalmen var over begynte det hersens bekkenet.. nå som jeg er sykemeldt og ser magen vokse, hørt hjerte hos JM 2 ganger og lille gullet har begynt å sparke litt i ny og ne, bare nyyyter jeg å være gravid =) Gleder meg til UL på mandag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...