Gå til innhold

Ang. treff på Esmeralda den 20ende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Bare lurte på om vi skulle porøve å få til en viss oversikt over ca. hvor mange som kommer- jeg burde jo kanskje reservere bord:-)

Håper alle fortsatt vil da. Jeg var på treff i går (7ende feb) og det var kjempehyggelig! Var jo ikke akkurat slik at vi manglet noe å prate om:-)

Så nå gleder jeg meg allerede til neste treff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

jeg blir også gjerne med på treff den 20. Er 29 år og venter min andre 28.mars. Blir gøy å treffe andre fødeklare:)

Skrevet

Sikkert lurt med en oversikt.

Jeg kommer hvertfall:-) Ser jo ut som vi kan bli endel ut fra den andre tråden om dette.

Skrevet

Hei!

Jeg skal prøve å komme denne gangen! Ingen andre treff har passet for meg hittil....

Er 29 år og venter mitt andre i juni...

Gleder meg!

Skrevet

jeg var på mitt første treff den 7 og det var kjempe hyggelig. Jeg skal prøve så godt jeg kan å komme på dette den 20.

Skrevet

Skel prøve så godt jeg kan å ta meg en tur.

Skrevet

Jeg spør først jeg .. Jeg er 28. Er jeg for ung?

Jeg har ikke vært på BIM-treff før av den grunn jeg syntes ikke det er sååå festlig å "henge med" 18-20 åringer som er gravide..

Men jeg har full forståelse om jeg blir for ung for dere ;)

Venter forøvring min lillegutt 6 juli (førstemann)

Skrevet

Skal også forsøke å komme!

Skrevet

Jeg vil også prøve å ta en tur om formen holder seg:)

Skrevet

Hei!

Jeg er 33 år, så jeg er i i hvertfall gammel nok til å komme... men jeg har ikke termin før i september... høres ut som disse treffene er for dere som skal føde om et par strakser...??? Men, hadde jo vært koselig å prate med dere om alt som rører seg av tanker i et hode som omstiller seg til å bli mor... :-)

Skrevet

Jeg er 30 og nettopp flytta tilbake til Tønsberg. Har termin 21. apr, og venter nr. 2. Har veldig lyst til å treffe andre gravide rundt 30. Bra tiltak! Prøver å komme på tirsdag...

Skrevet

Heisann

Husker vi prøvde å få til slikt treff ved juletider for oss som ikke var av de yngst..

Hva skjedde egentlig da?

Det ble bare avlyst.

Jeg har termin i Mars så det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med andre. Venter 2.mann.

Så kanskje jeg får til å komme!

Var på bim-treff med 1.mann og det var veldig hyggelig synes jeg!!!.:-)

Skrevet

Hei!

Termin har ingenting å si:-) Vil jo stadig dukke opp "nye" gravide på slike treff! Har termin i begynnelsen av juni selv- det er da en stund til enda!

Hyggelig hvis du kommer:-))

Skrevet

Hei!

Jeg husker hverken hvem som avtalte eller hvem som avlyste det treffet, og vet heller ikke hvorfor det ble avlyst. Men nå ser det ut til at vi kan bli litt av en gjeng:-))) Dette skal bli veldig trivelig!

Håper du kommer!

Skrevet

Flott, da skal jeg prøve å komme. Eier KVIK butikken på Semslinja, og det er ikke alltid like lett å komme fra i tide. Har vi satt noe klokkeslett på møtet? :-)

Skrevet

Jeg er ei jente på 29(snart 29) som ikke kan komme på treff i morgen, men jeg håper flere av dere kommer på Havariet på onsdag!

Skrevet

Fikk ikke til å komme likevel, jeg.... og jeg som hadde gledet meg!!

Håper dere avtaler et nytt treff ganske snart sånn at jeg også kan være med!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...