Gå til innhold

ikke hjertelyd og tidlig UL


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei allesammen, litt trist dag siden jeg var på tidlig UL (ca 5-6 uker) og de ikke kunne finn ordentlig hjertelyd. Først sa de ikke hjertelyd, men så fant de noe som banket, men dog noe sakte.

Må tilbake om en ukes tid.

 

Hva tror dere om det? huff, er så lei meg....

Når skal det begynne å banke?

og hvor hurtig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ved 5-6 uker hjertet begynner å banke så de vil nok bare være på den sikre siden når det gjelder spiren din. Hvis du går inn på www.babyverden.no og tasterinn dto for siste mes vil du kunne finne ut ca når hjertet vil begynne å slå for din lille spire.

 

Lykke til!

 

Hold oss orientert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertet skal begynne å slå i ca 5+4. men man kan ikke alltid se det på ul før 6+.Det er det der som er litt dumt med for tidlige ultralyder. Man blir bare så redd for at ting ikke er i orden. Hvis de så aktivitet synes jeg det hørtes positivt ut jeg :). Vet ikke hvor hurtig det skal banke så tidlig.

 

Prøv å ikke bekymre deg . Skjønner det er vanskelig altså. Kan jo være at egget er befruktet litt senere enn anntatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende du har hatt eggløsning noen dager senere enn det du tror, og dermed er noen dager kortere gravid enn det du tror. Sånn er det for meg. Hadde siste mens 21.12.06 og skulle dermed være i uke 8 nå. Men jeg vet at jeg ikke hadde eggløsning før dag 19-20, og dermed er jeg bare i uke 6+3. Ikke fortvil, hjerteslagene blir nok både høyere og tydeligere snart, sikkert bare noen dager for tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skjønner godt hvordan du har det. Var gjennom akkurat det samme. Var på kontroll mandag for 1,5 uke siden. Fikk beskjed om at jeg kanskje var tre uker på vei. Trodde jeg da var litt over 5 uker på vei da. Var tilbake denne tirsdagen, og legen kunne se hjerteaktivitet med en gang. Var plutselig 5,5 uker på vei nå, og det i løpet av en uke. Må si jeg hadde en forferdlig uke mens jeg ventet. Håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...