smillamilla Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 er nå 35 uker.. jordmor sa at det lå dypt nedi bekkenet og hadde festet seg.. hehe. skulle så gjerne ønske at det var en garanti for å slippe å gå over termin! h*n må selvfølgelig komme ut når tida er moden, men vil så gjerne ikke gå over.. hvor lang tid etter at hodet festet seg fødte DU? (for dere som har gullunger fra før da.. )
ejiec++ Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 det at hodet har festet seg trenger ikke å ha noe å si for om man går over termin eller ikke. Min festet seg for mange uker siden og jeg er 6 dager over termin i dag.
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Hode til tulla mi festet seg ca i uke 33, jeg gikk 10 dager over termin.......... Var også 4 gangs og da er det også uvanlig at hodet fester seg.....
m@rie82 Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 hei!! skjønner deg godt. jeg håper også på å slippe å gå over tiden. forrige gang var jeg førstegangs og da festet hodet seg i uke 31/32, og da fødte jeg dagen før termin.
PlinkiPlonk Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Mitt festa seg i uke 31 forrige gang, å gikk 16 dager over termin. Nå er jeg 31, og det har festa seg. Har ikke noe å si på hvor tidlig det fester og føde før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå