Gå til innhold

Biter deres?


Gjest

Anbefalte innlegg

Sofie er så fæl på å bite med i puppen når jeg ammer, gjør veldig vondt siden hun har to store tenner nede. Har prøvd å ta henne bort, dytte henne inntil, si au, men hun gjør det likevel. Flere bitere der ute? Hva gjør dere med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Simen har gjort det et par ganger men har ikke tenner da:) Jeg løsner taket og setter ham opp. Blir illsint, men gjør det ikke mer når jeg legger ha til igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leander hadde en periode da han beit. Han fikk to tenner da han var 3 1/2 mnd. Jeg ble sint på han og sluttet å gi han. Han gav seg, men nå har han jammen meg begynt igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man skal presse hodet deres inn mot brystet når dette skjer, for da må de slippe taket for å komme unna.. Men det er vel det man har minst lyst til når ungen henger der;-)

Jeg har nå prøvd det, og det funker, hun blir skikkelig fornærmet, men biter iallefall ikke lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen ganger da hun oppdaget de to nederste tennene, men det gikk over. Si au hjalp ikke oss, da ble det bare morsomt. Jeg hekter henne av så fort hun virker ferdig, lar henne ikke kjede seg et sekund. Det er det viktigste!

 

Biter hun med en gang hun blir hektet på? La henne suge på en smokk eller finger først.

 

Sitt i et stille rom om du kan, med lite som kan ta oppmerksomheten hennes.

 

Håper det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd å dytte henne inntil, det hjelper liksom ikke det heller. Hun biter midt i ammingen, ikke med en gang. Gruer meg til hver gang jeg skal amme nå, er jo så ubehagelig! Får håper det går over snart...

Får kanskje bli flinkere til å se når hun er ferdig å spise, kanskje det er da hun biter.

Takk for gode råd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De biter ikke når de svelger unna melk for harde livet! :-) Det er ikke alltid så lett å høre, men når melka kommer, endrer sugerytmen seg og blir enda mer rytmisk enn den er med en gang. - Også hører du en mer dyp svelgelyd - vanskelig å forklare...

 

Jeg må si at jeg var ganske ukonsentrert når vi amma før, men nå har jeg måttet følge ganske så mye mer med. Det er fortsatt kos da.

 

Har du fått sår da? Rop på meg i tilfelle - da trenger du "førstehjelp"! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...