Gitte:-) Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Har IKM i dag, og i gåt kom det bittelitt blod....Tenkte som så at nå kom TR, og bedre lykke neste gang.....Men så kom det aldri noe mer blod....Måtte bare ta en test nå, og den var POSITIV!!!!!!!! Det er ikke til å tro, føler meg IKKE gravis i det hele tatt!! Men der var to tydelige streker, så da er det nok ikke tvil. Er så klart kjempe glad, men føler det er så uvirkelig.....Hadde regnet med å bruke lang tid på nr 2, men dette var 2pp....Ønsker alle sammen lykke til:-)
To tupper Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer kjempemasse. Jeg har IKM i dag, men testet negativt i dag tidlig. Fortsatt ingen tegn til TR så jeg håper jeg kommer etter til 1 trimester i løpet av noen dager. Kos deg med spiren din! Lykke til!
meg & mine små Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer med spiren! Så koselig å få en liten en i hus om en stund da! Lykke til videre og kos deg masse med den voksende magen! Må bare spørre, hvor gammel er nr 1?
skrikerungen Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 GRATTIS!! Så flott da! Da hadde du nok festeblødning i går To streker er det vi alle venter på, og det fikk du! Kos deg med graviditeten, og lykke til!!
Gitte:-) Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2007 Nr 1 er snart 3 år, så nå gleder vi oss til å få en liten baby i huset:-) Blir ca 4 år imellom da, og det er perfekt for oss. Lykke til, krysser fingrene for alle sammen:-)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer så masse til deg! =) Jeg var på apoteket tidligere i dag og kjøpte test. Leste innlegget ditt i stad, og da fikk jeg mot til å gå og teste! Men den var negativ.... Jaja, bare første pp dette, så kanskje det går bedre neste gang! Kos deg masse med nyheten, og lykke til videre! =)
mammamammamammamor Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 gratulerer så mye. lykke til med babysen
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 åhh heldig du er.. .. send over masse støv da.. lykke til.. )
prøvekluten+3små Skrevet 9. februar 2007 #14 Skrevet 9. februar 2007 akkurat d samma skjedde meg:-D er ei uke siden nå...og gud vet hvor mangle flere tester...greier liksom ikke ta det innover meg! grattiss så masse, å lykkelykke til til alle dere som fortsatt venter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå