Gå til innhold

vi må til Hamburg....

så fantastisk!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Ville bare si at jeg vet hvordan dere har det nå! Vi ble å sendt til Hamburg da våre tvillinggutter fikk TTTS...

Dere er i gode hender der borte, regner med det er de samme legene! Husker ikke akkurat hva legen het, men den ene var veldig slank og hadde mørkt hår med litt grått i... :o)

Og sykepleierne er veldig koselige, men ikke så mange av dem som snakker englesk... Og vi kunne ikke tysk, men det gikk greit med tegnspråk... :o)

Hvis det er av interesse, sjekk hjemmesiden vår, www.blomquisthope.piczo.com

der står hele historien vår.

Men jeg burde nok advare, den ene tvillinggutten vår klarte seg ikke mer enn to uker etter inngrepet, så det er bilder fra graven hans og begravelsen...

Ønsker dere lykke til, og sender dere mange styrkeklemmer!! Håper virkelig jentene deres klarer seg!!

så leit å høre,har litt dårlig samvittiget for alle klagene jeg hr lagt ut her i og med at tvillingene mine har det så bra som de har det!

ønsker deg masse lykke til ,mine høyste tanker er med dere til hamburg!håper du får gikk oss en oppdatering,da :-)

Jeg vet også hvordan du har det. Jentene våre fikk også TTTS og vi ble sendt til Hamburg i uke 19. Vi var på et annet sykehus enn Kiddo.

Dere blir tatt godt vare på der nede. Hadde samme språkproblemet som Kiddo, men kommer langt med litt norsk-tysk og kroppspråk :)

Hold oss oppdattert om hvordan det går. Kommer nok til å tenke på dere i tiden fremover.

Stoor klem og lykke til

Annonse

Hei du...

Hvordan er det med deg? Og hvordan gikk det i Hamburg??

Krysser fingrene for at alt er bra med babyene og mamman og pappan!

Sender dere mange klemmer alle sammen, håper du gir lyd fra deg snart hvis du orker.

Og hvis det er noe jeg kan bistå med, hva det nå enn måtte være, ikke nøl med å ta kontakt!!!

Masse klemmer og varme tanker fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...