Gå til innhold

noen som vet hva quinny Buzz koster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ny? brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I overkant av 4000 kr ny iallefall..

Skrevet

solgte min fort for 2500. kunne sikkert fått mer. tok meg ikke mange minuttene før den var solgt.

Skrevet

SÅ den til 3200 uten bag og fotpose

4900 med bag og fotpose!

Skrevet

Hei

Trenger du en Buzz så har jeg en jeg vil selge :-)

Kan få den for 1500kr. Den er svart og litt sølvaktig. Er med kalesje, bag og regntrekk (med et lite hull i, men det renner ikke vann inn fordet). Den er pent brukt og ser fin ut :-)

Skrevet

har du den til salgs enda??

Skrevet

Jeg kjøpte en Buzz i går til 1799,- :DDDD

De skulle ha ut 06 modellene, så de solgte de til 1999,- De hadde bare utstillingsmodellen igjen i går, så jeg fikk den til 1799,- Sort. Dødskul! Og så fikk jeg kjøpt en rød, brukt 5 ganger bare til 900,- Så komplett Buzz til 2699,- Og da er selve vogna helt ny! :-) Kanskje andre også selger 06 billig?

Skrevet

hvor fikk du kjøpt ny? jeg rinte mor og barn i dag den som er i lillehamer...kansje du kjøpte den siste for dem sa den siste gikk i går hehe

Skrevet

buzz er fin den til ungen begynner å bli rundt 1,5 år og tung:-)da er den temmelig vanskelig å styre

Skrevet

Samboeren min henta buzz 2007 modell i dag. Den kom til godsterminalen til posten, siden vi har importert, så han hentet den på vei til jobb. Er så spent på å pakke den opp om når han kommer hjem om få strakser! :D

Skrevet

noen som vet om det kun er sittestilling på 05/06 modellen? når den er vent mot meg da. kan den ikke legges litt bak?

Skrevet

Luci: var nok min det ja. Dama sa det hadde ringt noen ;) Svarte på den andre tråden og, jo du kan legge den ned. Ikke helt, men litt, to stillinger mot deg. Vet noen prata om at barnes hus hadde snakka om å selge utstillingmodelene billig, 06. Vet ikke sikkert, leste en tråd om det bare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...