Gå til innhold

jeg vil bare ha LITT entusiasme!

Anbefalte innlegg

Jeg er så misunnelig på jenter som har typer som gleder seg til å bli pappa. Typer som kanskje ikke er helt klar for ansvaret, men som feks klapper en på magen og sier: "her skal barna våre bo", eller som gidder å ha meninger om navn. Jeg veit åssen det er for jeg har hatt en sånn type. Som ikke var bra for meg på mange måter, men som gledet seg til å bli "voksen" nok til å bli pappa og som i dag er en fantastisk far (til en annens barn).

Kjæresten min er en nydelig gutt (ja, jeg klarer ikke helt å se ham som en mann helt ennå, han er jo "bare" 24, he he). Han friker ut når vi snakker om barn. Alt han sier er "jeg vil bli pappa en gang". Jeg vil så gjerne at han ikke skal bli helt rar i ansiktet når jeg prater om barn. Jeg har faktisk fått ham med på navnediskusjoner to ganger.

Av og til tenker jeg at han aldri kommer til å bli klar. Ikke før vi faktisk står på fødestuen og holder vår førstefødte. DA blir han kanskje klar...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8145970-jeg-vil-bare-ha-litt-entusiasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så dumt at han ikke er litt positiv en gang, det må være slitsomt! Håper dere snart kan diskutere baby på en positiv måte. Får håpe det skjer et uhell hos dere, så han bare må bli klar;-) Dere burde jo i det miste kunne snakke om baby som en positiv ting i framtiden, selv om han ikke er klar helt ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...