Gå til innhold

Heisann damer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at det bare er en liten uke igjen til ikm,tiden går utrolig fort frem til akkurat denne siste uka,,uka hvor hver minste lille stikk,murr,evt kvalme osv skal tolkes..uansett hvor mye en prøver å la det være,for selvfølgelig er jeg gravid denne pp også..akkurat som Agne skrev i et innlegg her tidligere..er alltid gravid i lutealfasen..men nå er jeg gravid assa,denne gangen vil jeg virkelig være gravid..jeg viiiiiill..nemli!!!!

Fortsatt lykke til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo Skifer.

Jeg har også begynt med symtomjakt. Enda en uke igjen til ikm. Har murringer nederst i magen, ømme pupper og er forferdelig trøtt( våknet kl 0430 i dag tidlig, kan jo være derfor jeg er trøtt).

Var så sikker på at jeg var svanger sist pp at jeg denne gangen skal ta det litt mer med ro! Lett å si, ikke sant!!

Har bestilt billigtester på nettet, regner med de kommer i morgen, så får jeg se hvor lenge jeg klarer å vente før jeg tar 1. testen=)

Lykke til alle dere som har ikm snart=)

Skrevet

Klart dere er gravide, med de symptomene er det fulltreffer...Å så heldige dere er som er i den tiden på pp, da er man virkelig gravid, helt til det motsatte er bevist.

Skrevet

Vi gleder oss til å lese om positive tester!

Skrevet

Takk jenter:)

Javisst er vi gravide,fortsatt ved godt mot,6 dager til positiv test;)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...