Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 om 13 dager får meg og faren vite hva det blir kansje.. vi skal i alle fall på UL. men jeg er stygt redd for at faren til barnet ønsker seg gutt så mye at han vil bli dødeli skuffet om det er ei jente der. jeg derimot er glad bare den er frisk... men er det andre her med samme "pappaproblem"???
VinterSol+2 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 hehe kom til å tenke på mannen min der.. han har hele tiden snakket om baby som en gutt, og planlagt å gjøre gutteting... du vet, ha med babyen i garasjen for å mekke, etc... Da vi var på UL ble han helt blek og rar, og etterpå var han usedvanlig stille. "ble du skuffet fordi det var jente?" spurte jeg "neei,. jeg kan jo ikke det..." svarte han litt fjernt.. Etter noen timer, da mannen min hadde reist avgårde for å rekke flyet til skottland, sendte jeg en melding, som jeg pleier å gjøre, for ¨å sjekke at reisa hadde gått bra og sånn.. "alt i orden?" svaret kom "har ingenting å klage på i hele verden, jeg som skal få ei lite prinsesse!!" Han var helt overlykkelig.. Nå driver han og planlegger at jenta vår skal få være med i garasjen å mekke,,, samt at han forresten titter på rosating også.. og så har han tenkt å bygge en liten bil med henne, og hun skal lære å bygge høytaler og spille bilspill sammen med sin far... hehe jeg tror bare vi forventer mer av mennenes reaksjoner enn de klarer å gi respons på sånn med en gang.. mannen min, som i utgangspunktet altså ønsket seg en sønn, kan ikke tenke seg noe annet enn ei jente nå!! Ikke press han du, til å føle raskere enn han gjør.. tror UL er mer spesielt for dem enn for oss, på en måte, fordi det er det første virkelige beviset på at de skal bli pappaer! Og det å bli pappa er STORT. Vi kjenner det jo på kroppen at det er noe som skjer hele tida.. det gjør ikke de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå