sunbeamen Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 i går kveld fikk eg kraftige samentrekninger i magen- magen blir hard og musklene strammer seg noe voldsomt under navlen spesielt . det er sånn at eg må strekke meg bakover for å prøve å holde igjen....og det kjennes ut som om noen vrir tarmene og livmoren min. dette holdt seg slik fra 21 tida til eg la meg i 2 tida uten stopp,(sovna til slutt.) men når eg stod opp i dag har da hold på igjen fra halv 11 og fram til no ,kl er snart 16.... det er nonstop og det stikker voldsomt i livmoren viss eg prøver å løfte beina eller vrir på meg.... har vert på do og har ingen problemer med luft eller magen ellers. viss eg sitter framoverbøyd her med pcn kjenner eg ingenting men lener eg meg bakover er det vondt igjen og eg kjenner ting jobbe der nede. eg kan og ligge litt på siden uten at det gjør kjempe vondt men eg kjenner det strammer likevel... e dette vanlige kynnere eller bør eg ringe legen å spørre? skal de holde på så lenge uten stopp? er førstegangs fødene så eg veit jo ikkje. er i uke 34/35 og slimproppen min gikk i uke 30(veit ik om da e relevant men)
ejiec++ Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 ring føden og snakk med dem du - så slipper du å bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå