Gå til innhold

Vannet gikk visst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah, da gikk visst vannet her! Skal inn på sykehuset halv ti i kveld. Men hva kan jeg forvente skjer nå?? Starter riene eller hva? Har ikke ondt noen steder egentlig, litt murring i ryggen bare. Hjelpes så skummelt det her ble nå! veldig på ordentlig plutselig!! Kanskje jeg rekker morsdagen?!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skjedde her, jeg skal også inn i kveld. Vet ikke hva som skjer, men det blir spennende å se. Jeg har heller ikke vondt, men jeg har lest at etter uke 33 så lar de fødselen gå sin gang og setter igang innen 1-3 døgn om den ikke starter selv.

Lykke til :-)

Les litt her, jeg ble litt klokere av det:

http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/foedsel/tidligvannavgang.php

Skrevet

Takk, ble litt klokere nå ja. Tenk da, får møte babyen i løpet av de neste dagene!! Håper alt starter av seg selv da.

Skrevet

oi så spenned da.Lykke til.

Skrevet

om et par timer, så er nok riene i gang - det tror i alle fall jeg... Åååååååh hvorfor skjer dette med alle andre, og jeg er 6 dager over termin!!! Urettferdig... :-) Men lykke til :-)

Skrevet

Lykke til! Jammen spennende....

Skrevet

skal du ikke inn før halv ti ikveld? hadde heller isje vondt eller noe når vannet gikk. begynte å få vondt 1,5t etter, å etter nye 1,5t så hva hun ute :)

Skrevet

Er dessverre litt urettferdig sånn sett.

Skulle gjerne ha venta de 3 ukene jeg har igjen jeg :-/

Skrevet

Vannet gikk på min første. Hadde ikke vondt, men fikk uansett komme inn på sykehuset. Vannet gikk 04.30 på natten. Moren min kjørte meg, så tok nok en time før vi var der. Men fortsatt ikke vondt. På sykehuset kom veene, og mer vann fosset ut på gangen. Så klokken 12.45 var jenta mi født. Veldig grei fødsel. Håper på det nå også.

Så det kan komme plutselig .-)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...