Gå til innhold

vi får ei jente!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt utrolig! var helt sikker på at det skulle bli en gutt! men helt fantastisk gøy i og med at vi har en gutt fra før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med å øke jentekvota i verden! hihi

Da er du med i jenteklubben her inne på 2.tri du også da:) er det ikke fantastisk å se den lille? Nå kan dere sette navn også! :)

Klem fra meg og spark til den andre babyen fra Aurora:)

Skrevet

gratulerer med prinsessen...

Skrevet

Gratulerer så masse :-)

Ser ut som det blir en del piker fremover!!!

Skrevet

Gratulerer masse! Vi fikk samme beskjeden for et par dager siden og har en gutt fra før, må innrømme at det da var ekstra stas med en liten jente nå så år vi en av hver:-)

Skrevet

Gratulerer, pusemus.

Jeg har også fått vite at jeg skal få en jente i dag, og har samme termin som deg, 10. juli. :)

Skrevet

grattis!!! jeg og venter en jente 28/6!! Det er helt fantastisk!!!!

Skrevet

Gratulerer. Jeg har gutt fra før og ble veldig glad på ul i dag at det var en gutt til. Det blir jo så stas for lillegutt når det bare er 21 mnd i mellom.

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått ul!!!

Kos deg videre med jenta i magen :-D

Skrevet

gratulerer har nettop fått vite at jeg også venter en jente. har to gutter fra før så da er det jo veldig hyggelig med en jente

Skrevet

Gratulerer masse:)

vi venter en liten jente vi også... lurer på hvor jeg ska gjøre av alle gutteklærene jeg har spart på men...hehe

Skrevet

Det får vi også! Vi har 2 gutter fra før, så det blir veldig rart og nytt;)

Skrevet

Gratulerer, her og ser det ut til at det blir jente, har ein gutt og ei jente fra før:)

Skrevet

Gratulere! Eg vente ei jenta i mai:)

Skrevet

gratulerer så mye:-) Vi også venter nok en gang jente. Har 2 jenter fra før og vi syntes det er stas å få ei jente til.

Skrevet

Gratulerer igjen :-)

Er det ikke morro å vite kjønnet...Jeg venter selv 2 jenter 21 juli (regner med å føde før det...tvillingsv.skap blir jo gjennomsnittlig 3 uker kortere) og gleder meg som en liten unge.

Tenk, rosa kjoler og glitter og glamour.......Grattis igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...