Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hva har dere kjøpt av utstyr?Og hva har dere ikke kjøpt som dere skal kjøpe?Har dere kjøpt alt nytt?Arvet noe?eller kjøpt brukt?
Nenya^juni2010 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Har kjøpt: Leandervuggen - Brukt maxi cosi bilstol - brukt stellebord - brukt vinter(høst)pose - ny, men fra gooba, så kostet bra 250 kr:) Fikk den i dag og virket kjempe bra! Babyklær - nytt, men mest på salg.. Skal kjøpe: Vogn - blir ny hvis jeg ikke kommer over en fint brukt på finn. sprinkelseng - brukt eller fra ikea. ennå mere klær:) Dyne og pute og sengesett - vil ha dette nytt Kluter, håndklær osv osv Arver: Babyklær Noen søte håndklær med hette søsteren min har tatt vare på siden jeg var baby:) Har funnet ut at finn.no er genialt! Mye fint brukt til ca halv pris! Hvis vognen må kjøpes ny, blir den bestilt fra nederland.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Har kjøpt Teutonia Mistral vogn Skal ha: Maxi Cosi bilstol (få av søstern) Seng (ny) Vogge ( som søstern min brukte til jenta si) Vippestol (ny) Tja det var det jeg kom på i farta, sikkert mer
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Stellebord ja det må vi ha det blir nytt..
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Vi har kjøpt: - Vogn (Simo Kombi): ny, skulle eigentleg kjøpe brukt, men så var den på tilbod. - Litt kle (bodyar, ei sparkebukse og ein genser) - Bleiepakke frå ImseVimse - To FuzziBunz-bleier Vi får arve: - Seng - Bilstol - Vippestol - Ammepumpe - Så masse kle vi vil ha (har både junigut og junijente i familien frå før, så det passar fint) - Voksipose Har strikka: - Babyteppe - Bleiebukser i ull
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Det vi skal kjøpe: - meir kle (kjekt å kjøpe noko sjølv) - stellematte til å ha på vaskemaskina - kommode til babykle - madrass, dyne og sengekant til senga - sengetøy, handdukar, klutar etc - brettebleier - lammeskinn (vi har forresten lammeskinnspose også frå før - arva) - badebalje - stelleprodukt (zinksalve, talkumpudder, babyolje til å vaske bæsjerumpe med)
Hattifnatt Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Har: Sprinkelseng Stellemadrass til badet Noe tøy Lammeskinn Badebalje En dypvogn som jeg ikke er sikker på om vi kommer til å bruke (fin, men gammel og i rosa farge - venter gutt) Babycall Ammepumpe, men er ikke sikker på om jeg har alle delene fortsatt Ammepute Vinterpose Kluter Babytepper Mulig vi får arve en kurv til å ha på stua Skal kjøpe: Dyne, madrass, sengekant og sengetøy Mest sannsynlig ny vogn Bilsete Mere klær Sånn liten "sittestol" til å ha i badebalja Flasker og tilbehør Stelleprodukter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå