Gå til innhold

Da har jeg nytt etternavn:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Har skiftet etternavn slik at jeg får nytt pass med riktig etternavn på bryllupsreise. Fikk bekreftelse i dag, rart å ikke skrive under med mitt vanlige etternavn lenger, men samtidig er det veldig koselig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beholdt mitt etternavn som mellomnavn da vi giftet oss, klarte ikke å gi slipp på mitt navn... det er først nå i den siste tiden at jeg klarer å bruke mannen min sitt etternavn uten å få frysninger :-) Jeg er utrolig sær på ditta med navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mamma sitt etternavn (Marø) som mellomnavn, valgte bort hovedetternavnet mitt som er pappa sitt. Så han ble ganske skuffa, dårlig samvittighet for det:-( Men, broren min bringer det videre da. Det var så spesielt, så ble litt lei av å måtte stave det hver gang jeg skulle opplyse det. Jentene har og Marø som mellomnavn, så da har vi alle like etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert litt rart! Men du har vel skrevet det en stund tidligere.

Jeg beholdt mitt navn, jeg - barna har mitt etternavn som mellomnavn, og pappaen sitt som etternavn. Sjeldent etternavn mannen min har, men likevel, jeg er mest mitt eget navn, ja! Får liksom ikke samme snerten over underskriften ellers - har nå øvd i 35 år, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...