Gå til innhold

Er det farlig med oppkast og diare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt fikk jeg oppkast sjau og diare. Sønnen min på 4 har dratt det med hjem fra barnehagen og både jeg og mannen har også blitt syke. Jeg har vært super hygieniskmed hansker ol. Likevel har jeg altså fått det. Kastet opp 3 ganger og diare en gang - skikkelig slapp akkurat som influensa i kroppen. Blir det som de andre er jeg nok frisk i morgen.

Troe dere dette kan ha skadet spiren min ? Jeg er 5+0 i dag.Jeg har som tidligere nevnt hatt 2 SA og 1 MA. Den en ene SA hadde jeg faktisk etter at jeg hadde hatt sjau. Håper jo det var tilfeldig men vet jo ikke ..

Er det noen som har hatt sjau på ca dette tidspunktet som det har gått bar med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenk deg litt om.. det er folk som kaster opp hver dag i tre måneder i løpet av svangerskapet - noen enda lenger. Å kaste opp eller å ha diare er ikke farlig - bare pass på at du får i deg rikelig med væske. Barnet tar til seg det h#n trenger av næring uansett. God bedring! :-)

Skrevet

Var vel ikke egntlig selve oppkasten som bekymrer meg, men heller de bakteriene kroppen må bakse med. Det sies jo at man skal være veldig forsiktig når man er i utlandet slik at en ikke pådrar seg mageinfeksjon og farlige bakterier da det kan skade fosteret. Tnker da mest på toksoplasmose og listeria. Regner jo ikke med at det noe av det jeg har fått, men forhåpentligvis litt snillere bakterier enn som så :).

Takk for svar uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...