Gå til innhold

Er babyen din misfornøyd på kvelden? Vil bare henge på puppen? Se her :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ka-ping

Nå tilhører jeg egentlig februar-klubben og har ikke født enda, men tusen takk for det tipset! Jeg er skikkelig glad for at jeg leste den artikkelen, helt sikkert på at det kommer godt med!

:)

Vi prøvde dette i går kveld, men resultatet ble ikke som ønsket. Hun fikk mat kl 19, 20.30 og 21.30 og dette førte bare til at hun fikk fryktelig vondt i magen (tror vi). Hun skrek nesten uavbrutt i to timer, så fikk hun trøstepupp (spiste minimalt) og sovnet til slutt av ren utmattelse kl 11.30. Vi fikk ingen lang soveperiode i begynnelsen av natten, for hun våknet som vanlig etter to timer og ville ha mat, og fortsatte med sitt vanlige to-timers intervall hele natten.

Hadde virkelig håpet at hun ville ha litt lengre intervaller på natten, men det virker som om hun er en storspist liten jente. Storebror hadde fire-timers intervaller nesten fra dagen han ble født, så vi håper at snuppa kommer inn i en slik fin rytme snart - i hvert fall på natten.

Annonse

Vi ga lillegutt mme på flaske i går kveld, og etter noen forferdelige dager hadde vi en super kveld og hatt en flott dag i dag. Han fikk flaska litt før 2030, og kl 2110 sov han søtt.. Han våkna kl 1, og sov da videre til halv 5, etter å ha blitt ammet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...