Gå til innhold

Er det farlig med oppkast og diare?


TPM m/baby i magen

Anbefalte innlegg

I natt fikk jeg oppkast sjau og diare. Sønnen min på 4 har dratt det med hjem fra barnehagen og både jeg og mannen har også blitt syke. Jeg har vært super hygieniskmed hansker ol. Likevel har jeg altså fått det. Kastet opp 3 ganger og diare en gang - skikkelig slapp akkurat som influensa i kroppen. Blir det som de andre er jeg nok frisk i morgen.

 

Troe dere dette kan ha skadet spiren min ? Jeg er 5+0 i dag.Jeg har som tidligere nevnt hatt 2 SA og 1 MA. Den en ene SA hadde jeg faktisk etter at jeg hadde hatt sjau. Håper jo det var tilfeldig men vet jo ikke ..

 

Er det noen som har hatt sjau på ca dette tidspunktet som det har gått bar med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisan...jeg er også 5 uker på vei og har hatt diare 2 dager i strekk,har ikke merket noe galt:)tror ikke det er noe og bekymre seg for:)tenk positive tanker for spiren din:)go bedring!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en real omgang med magesjau da jeg skulle ha førstemann, husker ikke akkurat hvor langt på vei jeg var, men det var ikke lenge etter at jeg hadde fått positiv test. Han er en kjernesunn friskus på 5 år i dag,så det der går nok bra. Men skjønner godt at du blir bekymret for spiren din når du har oppled det du har... Ønsker deg riktig god bedring og masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...