Gå til innhold

Er det farlig med oppkast og diare?

TPM m/baby i magen

Anbefalte innlegg

I natt fikk jeg oppkast sjau og diare. Sønnen min på 4 har dratt det med hjem fra barnehagen og både jeg og mannen har også blitt syke. Jeg har vært super hygieniskmed hansker ol. Likevel har jeg altså fått det. Kastet opp 3 ganger og diare en gang - skikkelig slapp akkurat som influensa i kroppen. Blir det som de andre er jeg nok frisk i morgen.

Troe dere dette kan ha skadet spiren min ? Jeg er 5+0 i dag.Jeg har som tidligere nevnt hatt 2 SA og 1 MA. Den en ene SA hadde jeg faktisk etter at jeg hadde hatt sjau. Håper jo det var tilfeldig men vet jo ikke ..

Er det noen som har hatt sjau på ca dette tidspunktet som det har gått bar med?

Fortsetter under...

jeg hadde en sjau litt senere, uke 9. da jeg kastet opp vann ville de sjekke meg på sykehuset for uttøring etter et døgn, men det værste var over og medisinen (som hovedsaklig var paracet og koffein) virket så jeg slapp sykehus innleggelse. Jeg var kjemperedd for spiren men de sa at den klarte seg som regel gjennom noe sånnt, man måtte bare være oppmerksom på uttørring. så hvis du ikke klarer å holde på væske engang og/eller alt går rett igjennom (mer sånn diare hele tiden) ville jeg kontaktet legen imorgen tidlig. de sjekker raskt med en urinprøve om det er fare på fære.

Du skal se det går nok bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...