babyT Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 UL viste at jeg fortsatt har masse cyster på eggstokkene, så pco diragnosen jeg fikk for 5 år siden var riktig. Han så også "noe rart", som han sa, mellom livmora og urinblæra. Dette ville han sjekke nøyere før jeg blir satt på pergo for å få igang eggløsning. Ble henvist videre til Hammerfest for full sjekk av bukhulen, siden han trodde at det rare kunne skyldes endometriose. Det forklarer også de sterke menssmertene jeg har hatt i årevis. Vanlig ventetid på å komme til i Hammerfest var visst 4 uker, så nå får vi bare vente og se... Skulle få pergo etter neste sjekk. Hadde IKM forrige helg, men tanta har enda ikke vist seg. Er heller ikke gravid, så kanskje hun bare droppe meg denne mnd?
Nela Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Håper det rare ikke er så veldig rart da. Lykke til med bukhulesjekken din, håper du kommer inn fort til den. 4 uker ventetid var jo heldigvis ikke så mye. Det kan fort bli mye lengere ventetid på sykehus. Men det er selvfølgelig altfor lenge å vente når man venter på å bli gravid. Får håpe det ordner seg med tanta di også! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå