Gå til innhold

har "bygge redet instinktet" kicket ordentlig inn enda eller??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her å :) Begynner å få mesteparten på plass. Har lister med hva vi trenger, hvor vi får kjøpt det og hvor mye det koster :) Og nå klør jeg i fingrene etter å begynne å vaske tøy, stryke, brette og legge det pent i skuffen hennes! Å jeg gleder meg så! Vil helst ha alt ferdig nå... hehe :)

Her bygger vi rede ja:)

Vasker babyklær, stryker sengeklær, bestiller økologiske pleieprodukter på nett, (redd for allergi), pløyer over "alt" av kataloger medbabytøy og utstyr... Merkelige greier, hvorfor gjør ikke menn det?

Eller mulig de gjør det på sitt vis, min mann pusser opp her til den store gullmedalje, å stresser som fy for å bli ferdi:)

Godt å høre at det ikke er bare jeg som stresser! Har 12 uker igjen men føler ikke helt at jeg har kontroll enda. Men har definitivt begynt innkjøpene. Min kjære mann holder for øyeblikket på med å sette sammen møbler til baby rommet. Shoppingen vil nok være vår greie, så får mannfolkene ta seg av de praktiske tingene. Det har iallefall jeg forsont meg med. Men han tar nok igjen når den lille kommer til verden. Men ser bare fram til og vaske klær og gjøre alt klart til den lille kommer!

Ozgirl78- 30.april

Alt det store er paa plass, og vi har faatt kjempemasse klaer. Saa naa gjenstaar alle disse smaatingene da, alt fra flasker og kluter til oljer og kremer og saant dill. Men er godt aa vite at man har alt det store da, saa slipper jeg aa slippe med det mor slutten. Regner meg at naar vi kommer i orden i vaart nye hjem vil jeg sikkert bli superklar til aa vaske babyklaer aa legge fint sammen i kommoden hans.... er jo saa full av forventninger at jeg er helt sprekkeferdig! :)

Åja. merker stressnivået øker...alt som skal være ferdig før lillemann kommer. Pusse opp, male møbler, og kjøpe inn. Husker med forrige mann vaska jeg hele huset hver dag den siste uken før jeg fødte. Ville at alt skulle være tipp topp når han kom. Denne gangen får jeg nok ikke tid til det, med eksamen rett før termin. UFF! mest stress denne gangen.

Annonse

satte akkurat på en maskin med babytøy..hehe.. Og skal sette på en til i morgen når jeg har plass til å tørke mer... ;) NEste helg skal vi besøke en tante av meg som vi skal få låne vugge og et par sånne litt større ting hos.. (Hun har en sønn på 1 år nå..) Har vaska trekket til bilstolen, og begynt å venne snuppa vår til nytt rom og ny seng.. hehe.. Det gikk fint helt til hun ble syk.. :s Og så har jeg kjøpt et par smokker..hehe.. Sånne oljer og kremer har vi jo...

Og så har vi fått babypakken fra apoteket da.. ;) Den var kjekk!

ja her begynner alt og komme på plass. svigerfar og samboer pusser opp soverommet nå. barnerommet er klart, men må gjøre ferdig soverommet før jeg kan sette på plass ting, totalt kaos her hjemme. senga i stua og papp esker over alt! er så dritt lei oppussing nå så jeg nesten spyr. har henta alt utstyret i dag. fikk en sånn fin startpakke til 5999,- inneholdt

vogn,stellebord,badebalje med støtte, bilstol,reiseseng,sprinkelseng, madrass, leke som skal være på gulvet, bag til vogna og alt utstyr som hører til vogna.. helt suverent =) så i løpet av søndag regner jeg med at alt er ferdig med soverommet og da er det bare og begynne og dekorere, skal til byn i morgen og kjøpe alt det resterende, som saueskinn og dyner og sånn, ellers har jeg masse babytøy som jeg bare gleder meg masse til og vaske og legge i skuffer, gleder meg til og pakke utryknings bagen til meg og lille Marcus Andre`=) i skrivende stund har jeg bare 7 uker igjen og har satt frist til 29 februar, da skal alt stå klart og bare vente, så alt jeg trenger og gjøre er og tørke støv og nyte samboeren min og fritiden til jeg holder det etterlengtede nurket i armene mine...=)=)=)=)=)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...