Gå til innhold

noen som vil se på hjemmesiden min?

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

holder på og pusler med en hjemmeside da..

er ikke helt dreven på det der enda, men gode tilbakemeldinger og tips mottaes med takk!

Har ikke jobbet så lenge med den enda, bare siden i går, så det er jo store muligheter for at det blir forandringer...;)

Stoore forandringer.. hehe

ok,men titt da, og gi litt tilbakemeldinger! Er jo så mange av dere her inne som er så flinke på dette!

www.familienhoye.piczo.com

Fortsetter under...

tjihi tusen takk:)

Syns ikke jeg er spesielt pen jeg.. har alltid blitt kalt "marken" og sånn, fordi jeg visstnok ser ut som en larve ellerno.. *huff*

Men ingenting dere savner? et eller annet?

Trenger tips til hva jeg kan putte der, om noen vet om noe som hadde passet inn på sida.. blir det rotete med bakgrunnsbildet osv?

Tenker kanskje det blir litt vanskelig å lese den rosa skriften mot den turkise bakgrunnen?

Hm.. magen vokser ja.. hihi moro er det!

Men nå syns jeg seriøst magen har krympa igjen!! men jaja.. den vokser vel til. tulla mi har det tydeligvis bra der inne likevel:)

Annonse

hihi, ja utseendemessig er vi alt for like.. like bustete, flisete hår og... hihi

men jeg håper da vi passer sammen som mennesker, regner da med det, vært sammen i syv år, faktisk! :)

Skal titte på siden din nå jeg, sidene våre er vel omtrent like nye de da. jeg og begynte for et par dager siden:)

noen som vet hvor man kan få tak i fin gjestebok, forresten, og hvordan man gjør det? Ikke nuffe.net... men noe annet...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...