Gå til innhold

Hvor tidlig kjente dere liv i magen med 2 stk?

Prøver igjen :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis jeg husker riktig så kjente jeg ordentlig liv i uke 24 ,men ikke sånn store spark mer som en liten fisk som spreller litt ;-) men etter det blir det bare sterkere og sterkere,,,for førstegangsfødende tr det litt tid før det kjennes ordentlig pga tykkere hud og at vi rett og slett ikke kjenner igjen sparkene.

men gled deg!!! nå kan jeg jo holde foten til den ene,nesten å følge med på hvor den rører foten (den andre hodet)frem og tilbake.det er en helt utrolig følelse,,,,,,,,,,,

Jeg er nå 18 uker, og har kjent liv ganske lenge. Men det er først den siste uken at jeg virkelig har kjent at de sparker, først var jeg usikker på hva det var jeg følte. Nå klarer jeg også å igjenkjenne hvilken av tvillingene som sparker. Det er kjempe gøy! Gleder meg til kjæresten også kan føle det, han blir alltid misunnelig når jeg forteller han at de sparker.

Hei og gratulerer me 2 :) vet du hvilke kjønn det er?

jeg er 19 nå på tirsdag, og jeg kjente bobler og "fiskespark" fra uke 9 og til uke 12- ganske ofte.( jeg er 4 gangs fødende.) sikkelige spark kjente jeg i uke 14. griner hver gang jeg, å sikkelig latterkrampe :) kos deg!!!!!!!

Annonse

Jeg kjente liv i allerede midten av uke 12. Var usikker da om det var de i begynnelsen, men følelsen var på de samme plassene hele tiden og har bare blitt sterkere og sterkere. Nå er jeg i uke 18 og det er ingen tvil om at det er de. Er nok 2 fotballsparkere detta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...