Gå til innhold

16 uker? hvor mange ekstra kg ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er 16 uker på vei. Hvor mye har dere som er like langt lagt på dere? Jeg har ikke lagt på meg i det hele tatt! Synes det er litt rart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 16 uker på vei og ikke lagt på meg et gram. Tror det er ganske vanlig....;-) Men kiloene er nok rett rundt hjørnet vil jeg tro....

Skrevet

så bra at det ikke er bare meg... Hadde lagt på 2-3 kg når jeg var gravid med førstemann :) Men det er sikkert forskjellig for hver gang :)

Skrevet

hehe.. jeg er 17 uker og jeg har gått opp 5 kilo.. ikke bekymret jeg egentlig for de kiloene.... satser på at jeg går ned en del etter fødselen =)

Skrevet

jeg har heller ikke lagt på meg et gram,.. i grunn rart, men gud så deilig, hehe :-) Men som dere sier, de er nok rett rundt hjørnet.. Men er rart når magen har est ut som den har også veier jeg liek mye, bebien vokser jo også, så burde lagt på hvertafll en kilo.. Men bak i bordet for at det blir så lite som mulig...

Skrevet

den største vektøkningen er statistisk sett mellom uke 18-24.

Før uke 16 er det en del som går ned, pga kvalme, de som ikke kaster opp og er kvalme har ofte gått opp en kilo eller to, eller holdt seg nogenlunde på normalvekta.

Selv ble jeg matforgiftet i uke 14, og gikk ned tre kg.

Nå har jeg lagt på meg en kilo eller to tror jeg (badevekta hjemme er litt lumsk, så får vente til legekontroll i uke 24) og er 20+1

Skrevet

Har ikke lagt på meg i det hele tatt. Lurer faktisk på om jeg heller har gått ned. I forrige svangerskap hadde jeg lagt på meg minst 4 kg på denne tiden.....men jeg er ikke noe lei meg for det ;)

Skrevet

jeg har lagt på meg noe enormt,hele 11 kg er fulgåtte 18 uker... kjønner ingenting for jeg spiser sundt...kan ha noe med at jeg gikk ned veldig my i sommer og kroppen reagerer veldig mye..jordmor er bekymret og jeg er temmelig deppa for d.men legen sier ingenting..håper å få de fort av herre gangen oxo som me 1 mann...

Skrevet

Jeg er har lagt på meg 9 kg og er 17 uker på vei.

Skrevet

Er 15+2 og har lagt på meg en kilo ca. Samme som sist svangerskap.

Skrevet

22+2 og 3-4 kilo opp. Har hørt at vektøkningen går i rykk og napp, så bare vent, jenter, he he he!)

Ja, det er veldig rart når magen egentlig er rimelig stor at det "bare" er 3-4 kg opp på meg, men det er vel en del vann osv.

Tror ikke vi skal uroe oss når vi spiser sunt.

Skrevet

18 uker, fem kilo. Litt mye synes jeg.

Skrevet

Jeg har heller ikke lagt på meg noe i forhold til før jeg ble gravid. Gikk ned fem kg i begynnelsen, og gått de opp igjen nå...så nå er jeg i null...enn så lenge. Syns det er rart jeg ikke har gått opp mer siden magen er blitt så stor...er 16+1 i dag og det ser ut som om jeg er 6 mnd på vei:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...