Gå til innhold

Nanna76!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...

da har jeg kommet hjem fra en lang dag på sykehuset...

alt sto bare bra til med bebisen og ingen av prøvene som ble tatt i dag viser tegn på sv.forgiftning! de tok en innvendig og utvendig ultrald, registrering, blodprøver, urinprøve og blodtrykk!

urin prøvene viste at jeg hadde hv.l 3+ altså tegn på urinveisinfeksjon, men etter dyrkning og blodprøver viste det seg at det ikke var det! legen/jordmor kunne ikke fortelle hvorfor, men vil ha meg inn på skjekk igjen neste uke og i uke8... synes det er litt rart at ikke kommune jordmor har fått noe på urinprøvene jeg? var jo hos henne i går og da var det neg!

målte også sf.mål og bebisen ligger akkurat under den røde linja, altså i uke 29 er målet 27cm. så skal tilbake på vekstkontroll i morgen!

dette er også litt rart for til kommunejordmora ligger sf.målet langt over det grønne feltet, altså i går målte hu 31cm.. så føler ikke jeg helt kan stole på henne da! :-(

men håper bare på at alt er bra no da, og at jeg slepper sv.forgiftning i dette svangerskapet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei så fint at alt så bra ut da..ja det var litt rart at hun sier det..jeg leverte urinprøve i dag og tok blodtrykk alt bra blodtrykket er enda lavt så skal til jordmor neste mandag da...etter hvert blir det vel oftere vi skal inn oxo ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...