Sanna&Simen Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg og Karsten kommer! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg og sofie kommer:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Kommer helt sikkert, men kommer ikke til å overnatte da jeg har så mange jeg kjenner i nærheten. Dessuten kommer jeg til å måtte la mannen min få se han endel også fordi han jobber sent hver dag hele uka. Så mao jeg kommer innom på felles middag og andre felles ting om det kommer til å være noen eksakte tidspunkter på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg kommer helt sikkert hvis vi blir fler da har ett godt stykke å reise da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #6 Del Skrevet 8. februar 2007 Nora og jeg kommer:-) Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå