ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Sanne spyr av NAN og lukter ille av Collett. Har startet med HIPP i dag og lurer på 2 ting. Kan man blande ferdig for et døgn og sette flaskene ferdig i kjøleskapet med HIPP. Det kan man jo med Collett, men ikke med NAN. Og gir dere samme totale mengde med HIPP mme pr døgn som ellers. Altså 800ml fordelt på 4-5 måltider pr døgn til en 3 mnd gammel baby? Dårlig forklaring på HIPP pakken syns jeg.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 man kan blande for ett døgn men nan også.. men det står på pakken at man ikke skal gjøre det.. vet om maange som gjør det.. jeg bruker hipp nå, og lager fersk hver gang.. kunne sikkert blandet for 1 døgn der også siden folk gjør det med alle andre merker men.. fungerer greit slik vi gjør det nå,, vann i flasker, ferdig oppmålt pulver i boks... vips ferdig... helt ærlig så har jeg ikke "turd" å blandet denne opp for 1 døgn, vet ikke hvorfor.. ksnksje fordi jeg ikke vet om andre som gjør det? hehe.. gir samme mengde ja.. han regulerer dette selv.. jeg gir 5-6 måltider i døgnet, 120-160 ml hvert måltid+ ammer bittelitt i tillegg er 3, 5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå