Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hvor langt var dere på vei da dere kunne kjenne hva det er som sparker på innsiden av magen.. Hørt at man etterhvert kan kjenne at det er en liten fot eller stumpen.. :-) Gleder meg sånn til det...
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 jeg kan enda ikke kjenne hva som sparker der inne..hehe...altså om det er en fot eller en arm...er 33+5
ks23 med William og Lucas Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er 32+6 idag og begynnte kansje og merke det for ca tre uker siden.. Ikke helt sikker på hva det er som buler ut noen ganger men tipper det enten er en hånd eller rumpa Hihi..Deilig er det hvertfall
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Da er det bare å smøre seg med tålmodighet her.. :-) Er bare 28 uker jeg da.. Hadde håpet det kanskje bare var noen uker til.. Ellers er det bare å vente til baby kommer ut!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 jeg er i uke 29, og her kjenner vi d når han ligger med rompa eller hodet opp.. en gang kjente vi rundt beinet eller armen.. var kjempe rart og flott!!!! jeg bærer veldig på utsiden da.. så barnet ligger veldig framme liksom.. mulig det er derfor jeg kan kjenne det sånn:)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har kjent forskjell på hodet, rompa og hender/føtter en stund jeg, er 30+4 i dag. Er ihvertfall lett å kjenne det med hånda når bebisen presser en el annen kroppsdel ut. Hender/føtter blir små, spisse kuler, rompa stor, men ganske myk kul og hodet stor og hard kul. Min bebis har begynt å snu seg. Ligger for det meste med hodet ned nå, men plutselig så tar hun en salto eller tre før hun finner seg til rette igjen. Helt spinnvill til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå