Gå til innhold

Hihi, veslemann har skjønt å bla i boka når vi leser :o)


Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

Så nå er det han som snur sidene når vi leser :o)

Holder på med kartongbøker, og han blar når jeg har vært stille noen sekunder. Det er så moro :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig! :-) Foreløpig skal hun bare tygge på alt, så det er vanskelig å bla om på neste side... kanskje vi må begynne å øve oss litt mer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flink han her!

Her er det sjelden han har ro i rumpa til å sitte stille på fanget for å lese bok. Og alt skal i munnen, så når jeg prøver å holde boka for å lese blir han bare sint! Så jeg får nok vente litt til før vi tar del i de største bokgledene her... Men jeg prøver da til stadighet. Er veldig glad i å lese selv, så synes det er viktig at han blir introdusert for bøker! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også her skal alt i munnen - det er ikke snakk om å holde nok avstand til boken for å få bladd om engang;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør Ingrid også, hun har gjort det siden hun var 4 mnd(det eneste hun er tidlig ute med... :)) - sitter og blar i bildebøkene selv, og av og til prøver hun å "pirke" ut bildene, som om de var ting. Er så herlig atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så utrolig moro! *stoltmamma* ;o)

Vi har bøker fra Go'boken, og i bøkene med titteluker på har han begynt å skjønne at han skal løfte opp og ikke dra til seg. Det er helt fantastisk å kunne følge disse små vidundrene i alt de lærer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrids favoritter har alltid vært de små bildebøkene hun får gjennom Bokklubben Baby. Det er relativt dyre pakker, men verdt det pga de bøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...