Luni og go'gutten =) Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Så nå er det han som snur sidene når vi leser ) Holder på med kartongbøker, og han blar når jeg har vært stille noen sekunder. Det er så moro :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Så artig! :-) Foreløpig skal hun bare tygge på alt, så det er vanskelig å bla om på neste side... kanskje vi må begynne å øve oss litt mer ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Her smakes det også på bøkene. Inn i munnen med alt:) Vi får vel også øve oss litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Oi, så flink han her! Her er det sjelden han har ro i rumpa til å sitte stille på fanget for å lese bok. Og alt skal i munnen, så når jeg prøver å holde boka for å lese blir han bare sint! Så jeg får nok vente litt til før vi tar del i de største bokgledene her... Men jeg prøver da til stadighet. Er veldig glad i å lese selv, så synes det er viktig at han blir introdusert for bøker! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Også her skal alt i munnen - det er ikke snakk om å holde nok avstand til boken for å få bladd om engang;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 8. februar 2007 #6 Del Skrevet 8. februar 2007 Det gjør Ingrid også, hun har gjort det siden hun var 4 mnd(det eneste hun er tidlig ute med... ) - sitter og blar i bildebøkene selv, og av og til prøver hun å "pirke" ut bildene, som om de var ting. Er så herlig atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er så utrolig moro! *stoltmamma* ;o) Vi har bøker fra Go'boken, og i bøkene med titteluker på har han begynt å skjønne at han skal løfte opp og ikke dra til seg. Det er helt fantastisk å kunne følge disse små vidundrene i alt de lærer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 8. februar 2007 #8 Del Skrevet 8. februar 2007 Ingrids favoritter har alltid vært de små bildebøkene hun får gjennom Bokklubben Baby. Det er relativt dyre pakker, men verdt det pga de bøkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå