Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Er det noen andre her som vet hva litt orange aktig utflod kan være? Kom også en masse slim tidligere i dag. Er garvid i uke 30. Noen andre som har dette eller vet hva det kan komme av??
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 muligens det har kommet litt blod sammens med utflodet,at du feks. har tørket deg tidligere og laget et lite rift,så at det blir litt blodspor sammens med utflod. Men om du er usikker,så tar du heller en tlf til føden,legen eller jordmoren din så spør du dem,de kan sikkert svare deg =) Og evt,ta en skjekk å se om du er sår,eller om det kommer innenfra. Ser det er masse snakk om denne slimproppen,noe jeg aldri så noe til da lillegutt kom,så vet ikke om det kanskje kan være det...men du er jo bare i uke 30,så er jo kanskje litt tidlig for det også..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 tusen takk for svaret. Tenkte litt på slimproppen jeg å men er vel for tidlig for det ja. Tror jeg ser det ann til i marra om det fortsetter da. Har jo ikke vondt noen plass så bekymrer meg sikkert unødig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå