Gå til innhold

November: Kaldt ute...


MarsbebisogMathilde

Anbefalte innlegg

Lurte på om dere tar barna deres ut når det er så kaldt?Bor i bergen, og i dag har tempraturen lagt på -4 grader.Er litt usikker på om det er for kaldt, hadde vært kjekt å høre hva dere gjør.Datteren min er 3 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser det litt an, men tar han ikke ut på tur hvis det er kaldere enn -8 grader. Tar han heller ikke ut hvis det er veldig sur vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Bergen:)

Syntes ikke det er for kaldt.. Lillemann ligger trygt å godt i vogna.. vind er verre en gradestokken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar har tenkt å ta han ut, så lenge det ikke er over -10. Men det må jo selvfølgelig ikke være vind ute i tillegg til minus gradene, for da blir jo minus gradene forsterket.

Har vært på tur med han i dag, var god å varm i vognen..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til opplysning : over -10 er -10 og varmere og under -10 er -10 og kaldere. Bare se på gradestokken så ser dere forskjellen. Dette er ikke ment som kritikk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så lun og god simo vogn, og stenger åpningen med ull pledd hvis det er veldig kaldt, så det er varmt og godt for han. Er nesten ute og går tur uansett, men han sover ikke ute hvis det er veldig kaldt eller at det blåser. Det er vel vinden som er værst. Min sover jo så mye bedre når han er ute enn når han er inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...